26. apríla 2024, Bratislava
3 minúty na prečítanie

Lukáš Neduchal: Od práce, cez inovácie až po vášeň pre hudbu (rozhovor)

Article decoration left Article decoration right

Lukáš Neduchal a CEO Qliku, Mike Capone

Jedným z kľúčových ľudí v EMARKu je náš Chief Advisory Officer, Lukáš Neduchal (https://www.linkedin.com/in/lukas-neduchal-63a8074/). S rodeným „Brňákom“ sme sa porozprávali o jeho ceste do EMARKu aj a tiež nám porozprával aj to, ako dokáže zladiť svoje vášne, biznis a rodinu.

Aká je tvoja pracovná rola v EMARK Analytics?

Chief Advisory Officer a Partner. Ako člen vedenia firmy sa podieľam na operatívnom chode firmy a nastavení celkovej stratégie. V operatíve je to primárne vedenie tímu, zodpovednosť za klientov a poskytovanie konzultačných služieb a poradenstva pre našich klientov.

Ako dlho u nás už pracuješ? Aká bola tvoja cesta do EMARKu?

V máji to bude 7 rokov. Po dlhšom čase v EY som sa dohodol v Bratislave na spolupráci s Martinom Kostičom, s ktorým som sa zišiel v rámci spoločného poradenského projektu. Od tej doby som v EMARKu a s rodinou žijeme v Bratislave.

Ako by si bližšie popísal tvoju pracovnú pozíciu?

Delím pracovný čas na neustálu kontrolu stavu projektov, príprave nových obchodných príležitostí a na spoluprácu s obchodnými a licenčnými partnermi. Sem spadá aj veľa administratívnych činností súvisiacich s chodom firmy a našej dcérskej spoločnosti v Čechách

Druhá časť mojej pracovnej náplne zahrňuje prácu s tímom, vymýšľanie stratégie a nových oblastí pôsobenia firmy. S tím súvisia aj návrhy a aplikácia nových riešení, ktorými sa ako firma budeme venovať. Celým týmto procesom sa prelína aspekt osobného kontaktu a tímovej práce s naším obchodným a delivery tímom.

Lukáš, CEO EMARKu Martin Kostič a CDO Radovan Oreský

Ako prebieha tvoj bežný deň v práci?

Môj pracovný deň typicky začína otvorením kalendára, kontrolou denného plánu a roztriedením nových e-mailov, prípravou na stretnutia s klientmi a riadením projektov, ktoré aktuálne prebiehajú. Kladiem dôraz na plynulý chod všetkých procesov, vrátane administratívy a spolupráce s obchodnými partnermi. Potom sa venujem riešeniu obchodno-finančných otázok a výziev, ktoré behom dňa prichádzajú. V rámci svojho dňa pracujem aj na budovaní partnerského ekosystému.

Typicky to znamená veľa „Teamsových“ alebo fyzických pracovných schôdzok. Konferencie a stretnutia s kolegami a obchodnými partnermi sú rovnako dôležitou súčasťou môjho pracovného dňa. K večeru je to potom príprava na ďalší deň. Je pre mňa dôležite prísť domov v rozumnom čase, aby som mohol ešte stráviť kvalitný čas s mojou partnerkou a našim synom.

Čomu sa najradšej venuješ mimo práce?

Najradšej relaxujem pri hudbe. Amatérsky hrám na klavír, husle a gitaru. Keď som bol mladý, hral som na husle v cimbalovej kapele a láska k moravskému a slovenskému folklóru vo mne zostala trvalo zakorenená. Občas sa k tomu vraciam s kamarátmi, aby sme si zahrali len tak pre radosť. Zo športov je to primárne tenis a lyžovanie.

Aká je tvoja ideálna dovolenka?

Trvala by aspoň dva mesiace bez prestávky, mobilu, počítača a kombinoval by som more, hory a les.